Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 października 2013

BROSZA



Natchnęło mnie na te broszki :) Teraz miałam jednak wyjątkową okazję. 75te urodziny mojej babci. Będzie idealny prezent, mam nadzieję, że jej się spodoba.

Jako drugą pracę zgłosiłam ją też do wyzwania - BROSZKA.

Najpierw powstał projekt. Niechcący, przy lampce wina, na serwetce...

A potem jakoś poszło. Tylko aparat muszę wymienić, bo nie oddaje kolorów i piękna. Główny koralik to szklany lampwork w kolorze miodowym. Dodatkowo użyłam szklanych perełek i drobnych koralików. Całości dopełniają miodowe (nieco jaśniejsze od koralika głównego) i ciemno-brązowe sznurki sutasz.






4 komentarze:

  1. Broszka będzie rewelacyjnym prezentem. Piękny dobór kolorów, elegancka - babcia z pewnością będzie zachwycona. Zwłaszcza, że wykonałaś ją specjalnie dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za odwiedziny oraz za miłe słowa w komentarzu! Wszystkie prace na Twoim blogu są przepiękne, cudowna kolorystyka! Nie znam się na sutaszu, ale już widać po zdjęciach, że wszystkie prace są starannie, estetycznie wykonane i przede wszytskim posiadają charakter i klasę!! Gratuluję cierpliwości i wyczucia! Będę stałą odwiedzającą!! A broszka dla babci szczególnie przypadła mi go gustu chociaż do babci jeszcze mi daleko ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ta broszka, cudowne połączenie kolorów, zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń